Overzicht
Ons retour- en terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Diverse soorten goederen zijn uitgesloten van retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om uw retour te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boeken met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend
- Elk artikel dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via fleurendiervoeders@live.nl.
Uitverkoopartikelen
Alleen artikelen tegen reguliere prijzen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf had verzonden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte zijn van uw retourzending.
Verzending van retourzendingen
Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar Brugstraat 5, 6644 AH Ewijk.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via fleurendiervoeders@live.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.